2010 - II kwartał

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości  zaprasza przedsiębiorców oraz osoby zamierzające rozpocząć działalność gospodarczą  do korzystania z bezpłatnych usług informacyjnych Punktów Konsultacyjnych Krajowego Systemu Usług (PK KSU). Konsultanci PK KSU udzielają informacji nt.: wielu zagadnień związanych z rozpoczynaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej, pozyskiwania środków na rozwój firmy, w tym dostępności funduszy europejskich i wysokości pomocy, oferty usług specjalistycznych np. audytu technologicznego i możliwości pozyskania/wdrożenia innowacyjnych rozwiązań w firmie, a także oferty i zasad korzystania z dofinansowanych szkoleń.

Aby skorzystać z bezpłatnej usługi informacyjnej, należy wybrać ze strony http://www.parp.gov.pl/index/index/268 adres dowolnego Punktu Konsultacyjnego KSU i udać się po informację lub umówić telefonicznie na spotkanie z konsultantem.

Sprawdź, jakie jeszcze informacje możesz uzyskać w Punkcie Konsultacyjnym KSU. Więcej informacji - na stronach: http://ksu.parp.gov.pl/pl/pk

Usługi informacyjne świadczone przez konsultantów PK KSU są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w seminarium z cyklu "Europejskie Przedsiębiorstwo" pt. Możliwości finansowania działałności eksportowej firm z sektora MŚP, organizowanym w ramach Europejskiego Tygodnia Małych i Średnich Przedsiębiorstw przez ośrodek sieci Enterprise Europe Network. Seminarium odbędzie się 18 czerwca 2010 r. (piątek) w hotelu RadissonBlu w Warszawie, ul. Grzybowska 24, w sali konferencyjnej „Polonia II” w godz. 10:00 - 15:00.

Seminarium jest dedykowane tym spośród małych i średnich przedsiębiorstw, które zamierzają rozpocząć lub rozwinąć już prowadzoną działalność eksportową z wykorzystaniem zewnętrznych źródeł finansowania. Uczestnictwo przedsiębiorców z sektora MŚP w seminarium jest bezpłatne. Prosimy o zgłaszanie maksymalnie dwóch osób z jednej firmy.

Zgłoszenia w formie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych prosimy nadsyłać do dnia 16 czerwca br., e-mailem (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub faksem (022 432 70 46). Ze względu na ograniczoną pulę miejsc, PARP zastrzega sobie możliwość skrócenia podanego powyżej terminu nadsyłania zgłoszeń. O przyjęciu na seminarium decyduje kolejność zgłoszeń. Przyjęcie zgłoszenia zostanie bezzwłocznie potwierdzone drogą mailową. PARP zastrzega sobie prawo wyboru uczestników seminarium w przypadku dużej liczby zgłoszeń.

 

Kontakt: Aleksandra Wolska, Zespół Przedsiębiorczości PARP, tel. 022 432 82 99, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Program seminarium (pobierz plik)

 Rejestracja zakończona

 

 

W ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej Szkolenia - to się opłaca! zapraszamy na debatę panelową pt.: "Dlaczego warto inwestować w szkolenia?", która odbędzie się 27 maja o godz. 12.00 w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku przy ul. Żabi Kruk 12.

więcej

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zachęca do składania wniosków w ramach konkursu na „Testowanie i wdrożenie usługi pilotażowej – doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla małych i średnich przedsiębiorstw”. Termin składania wniosków upływa 25 maja 2010 r. o godzinie 16:30. Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

1 czerwca o godzinie 9:30 w siedzibie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Warszawa, ul. Pańska 77, wejście przez ośrodek Enterprise Europe Network, sala 1.8) odbędzie się bezpłatny warsztat dla polskich firm branży IT zainteresowanych eksportem swoich usług w zakresie outsourcingu do Stanów Zjednoczonych i Europy. Przedstawicieli m.in. firm sektora BPO (Business Process Outsourcing), dostawców oprogramowania przez Internet, firm konsultingowych oraz tych, zajmujących się integracją systemów informatycznych serdecznie zapraszamy do zgłaszania uczestnictwa.

Krajowy Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, ogłasza ogólnopolski konkurs na zaprojektowanie plakatu o Europejskim Funduszu Społecznym.

Jeśli interesujesz się tematyką Unii Europejskiej i funduszy europejskich,  weź udział w konkursie na plakat, który w ciekawy i inspirujący sposób przedstawi korzyści jakie stwarza Europejski Fundusz Społeczny dla Polski!

Dla autorów najlepszych prac czekają atrakcyjne nagrody, które zostaną przyznane w trzech kategoriach wieku: „Dzieci”, „Młodzież”, „Dorośli”.

Konkurs potrwa do 30 czerwca br.  Udział w nim jest bezpłatny. W konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora, instytucji prowadzących Regionalne Ośrodki EFS, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytucji Pośredniczących i Pośredniczących II Stopnia oraz członkowie ich rodzin.

Prace wraz z wypełnionym Formularzem zgłoszeniowym należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres:

Centrum Projektów Europejskich
Krajowy Ośrodek EFS
Ul. Domaniewska 39A
02-672 Warszawa
z dopiskiem „Konkurs – plakat EFS”

  Więcej informacji na stronie poświęconej konkursowi - (link)

Już w najbliższym czasie odbędzie sie pierwsze szkolenie dla właścicieli i pracowników firm rodzinnych. We współpracy z Inicjatywą Firm Rodzinnych zapraszamy na dedykowany tym przedsiębiorstwom kompleksowy program szkoleniowy i doradczy. Oferujemy średnio 12 dni szkoleniowych na osobę i aż 10 dni doradczych dla każdego przedsiębiorstwa. Program szkoleniowy został opracowany na podstawie wyników najnowszych badań firm rodzinnych przeprowadzonych na zlecenie PARP przez ekspertów, praktyków zarządzania, trenerów, doradców i psychologów. Program odzwierciedla zdefiniowane odrębności sektora firm rodzinnych i odpowiada na ich podstawowe potrzeby rozwojowe.  Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.firmyrodzinne.eu i zapisania się na najbliższe szkolenie!