Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zachęca do udziału w szkoleniu Akademii PARP pt. „Profesjonalny sekretariat”. W szkoleniu znajdują się lekcje w języku angielskim, z których można dowiedzieć się, jak poradzić sobie w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i korespondencyjnym w języku angielskim.

Coraz więcej polskich małych i średnich firm współpracuje z kontrahentami zagranicznymi, z którymi najczęściej komunikują się w języku angielskim. Pracownicy sekretariatu, którzy są odpowiedzialni za kontakt telefoniczny, mailowy czy obsługę spotkań, powinni dobrze znać office English. Dlatego moduły dotyczące komunikacji przekazują umiejętności w języku polskim i angielskim. Wystarczy trochę podszkolić swoje umiejętności, aby codzienny kontakt z językiem angielskim był łatwiejszy. Ponadto dzięki szkoleniu, uczestnicy poznają zasady organizacji i prowadzenia biura, dbania o właściwą komunikację i budowania własnego wizerunku w pracy.

Na portalu www.akademiaparp.gov.pl znajdują się szkolenia w pięciu zakresach tematycznych: finansowo-prawnym, zarządzanie strategiczne i operacyjne, umiejętności menedżerskie i osobiste, marketing i sprzedaż oraz wiedza ogólna i otoczenie biznesu. Wszyscy przedsiębiorcy i pracownicy sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej mogą podjąć bezpłatną naukę.

Więcej informacji:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Infolinia 801 444 MSP (czyli 801 444 677)

www.akademiaparp.gov.pl

id: 26415