Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przedstawia polskojęzyczną wersję podręcznika do marketingu i budowania marki klastra. W chwili obecnej publikacja jest dostępna jedynie w wersji elektronicznej. Oryginalna, angielskojęzyczna wersja publikacji, która została również wydana drukiem, powstała ponad rok temu, jako jeden z rezultatów projektu międzynarodowego TACTICS.

Projekt, który był współfinansowany przez Dyrektoriat Generalny ds. Przedsiębiorstw i Przemysłu Komisji Europejskiej w ramach Programu Ramowego na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (CIP), zakończył się wypracowaniem szeregu wniosków i rekomendacji odnośnie nowej polityki klastrowej oraz przedstawieniem konkretnych propozycji działań i praktycznych mechanizmów ich wdrażania. Jednym z partnerów realizujących projekt TACTICS była PARP.

Informacje na temat publikacji: http://goo.gl/f4vKhT

Publikacja: http://goo.gl/OjFtxp

id: 37528