Jak zostać i pozostać przedsiębiorcą (wydanie 6)
Autor: Iwona Jackowska, Karol Demski, Ewa Czarnecka

Jak znaleźć pomysł na własny biznes, stworzyć firmę i ją prowadzić, gdzie szukać kapitału żeby wystartować, ale też utrzymać się na rynku i rozwijać? W najnowszej edycji poradnika „Jak zostać i pozostać przedsiębiorcą” przedstawiamy niezbędne informacje, które każdy potencjalny przedsiębiorca powinien znać, aby móc podjąć działalność. Wskazujemy konieczne formalności i przepisy, których znajomość może uchronić przed popełnieniem kosztownych błędów i pozwoli czerpać korzyści z przysługujących uprawnień.

Bezpieczeństwo firmy i jej wizerunek to aspekty działalności równie ważne jak kapitał, bez którego trudno inwestować w przedsiębiorstwo, dlatego podpowiadamy jak budować swoją pozycję na rynku i jak weryfikować wiarygodność kontrahentów. W publikacji czytelnicy znajdą informacje o aktualnych regulacjach prawnych i programach pomocowych, dzięki którym wielu początkującym (i nie tylko) przedsiębiorcom łatwiej będzie wcielać w życie pomysły na biznes i rozwój, a także uzyskać konkretne wsparcie finansowe dla prowadzonego biznesu.

„Jak zostać i pozostać przedsiębiorcą” odpowiada na potrzebę zgromadzenia w jednej publikacji podstawowych informacji dla osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej i przedsiębiorców poszukujących sposobów na rozwój swoich firm. Gromadzi adresy wielu serwisów internetowych pomocnych w założeniu i prowadzeniu działalności gospodarczej, informacje o projektach szkoleniowych i instytucjach otoczenia biznesu dających przedsiębiorcom dostęp nie tylko do niezbędnej wiedzy, pomocy ekspertów, ale także przydatnych narzędzi ułatwiających nawiązanie pierwszych gospodarczych kontaktów.

Zapraszamy do współtworzenia treści poradnika. Na wszelkie uwagi, spostrzeżenia oraz sugestie dotyczące tematyki o jaką warto rozbudować jego treść, czekamy pod adresem e-mail: promocja@parp.gov.pl.


Spis treści

1. Pomysł na biznes
2. Założenie firmy
3. Z prawem na co dzień
4. Pieniądze na start i rozwój
5. Program Operacyjny Polska Wschodnia
6. Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
7. Doradztwo, wsparcie projektów, przydatne usługi
8. Biznes w internecie, czyli droga do klientów
9. Jak uniknąć oszustw i wyłudzeń
10. Promocja i wizerunek
11. Najczęstsze błędy w marketingu. Jak ich unikać
12. Bezpieczna firma
13. Znajomość kontrahenta to podstawa
14. Polak potrafi
Słownik ważnych pojęć
Adresy internetowe dla osób rozpoczynających działalność

Rok wydania: 2016ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju PrzedsiębiorczościTematyka: Zakładanie firmy
Data publikacji: 01.09.2016 17:56Data wytworzenia: 01.09.2016 17:56Data modyfikacji: 02.01.2017 17:36
Modyfikujący: Paweł SkoweraUdostępniający: Paweł SkoweraAutor dokumentu: Paweł Skowera