Dobre praktyki technologii B2B - 2012
Autor: Artur Kośmider, Marcin Kraska, Paulina Sadowska, Kinga Szewczyk, Paweł Żebrowski

Nowoczesne technologie informatyczne usprawniają działanie przedsiębiorstw i pozwalają osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku. Innowacyjne rozwiązania, które wspierają funkcjonowanie firm, są bardzo pożądane i stanowią centrum zainteresowań wielu inwestorów oraz ekspertów. W niniejszym e-booku prezentujemy takie nowoczesne i innowacyjne technologie B2B, które wyselekcjonowaliśmy spośród kilkuset propozycji opisanych w katalogu na portalu www.web.gov.pl. Projekty te, są - naszym zdaniem - najbardziej atrakcyjną odpowiedzią na wymagania rynku – polskiego, ale także światowego, bo przecież w dzisiejszych czasach niewiele jest przeszkód, które utrudniałyby polskim projektantom konkurować z podobnymi rozwiązaniami z zagranicy. Internet nie ma granic, a e-biznes można z powodzeniem prowadzić z dowolnego miejsca w świecie. Przedstawione przez nas rozwiązania technologiczne stanowią wzorowy przykład wykorzystania środków unijnych do stworzenia innowacyjnych technologii B2B.


Spis treści

1 Wstęp
2 Platforma promocji e-usług i projektów B2B
3 Sposób wyboru przedstawionych projektów
4 Dobre praktyki technologii B2B
4.1 Mikrostacje.pl
4.2 System archiwizacji cyfrowej PIKA4
4.3 Portal zakupowy xPartner
4.4 SES Support
4.5 Inventory Solutions
4.6 GET IT
4.7 Hurtopon.pl
4.8 DataConsult
4.9 PROGRA
4.10 Skamer
4.11 SET(H)
4.12 Marabut
4.13 WIP
4.14 EuroFlorist
4.15 StayPoland
5 Elementy sprzyjające osiągnięciu sukcesu rynkowego projektów realizowanych w ramach działania 8.2 POIG

Rok wydania: 2012 ISBN: Rodzaj: Dobre praktyki
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Nowe technologie
Data publikacji: 05.06.2012 14:51 Data wytworzenia: 05.06.2012 14:51 Data modyfikacji: 05.01.2017 12:05
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera