Ekspansja serwisów internetowych na rynki zagraniczne
Autor: Mirosław Prywata

Ekspansja na nowe rynki to jeden ze sposobów na rozszerzenie własnej działalności – zwłaszcza w sytuacji, kiedy osiągnęliśmy już kres możliwości rozwoju na rodzimym rynku. Niniejszy e-book skupia się na zagadnieniach rozszerzania działalności w obszarze e-biznesu. Zaprezentowane są przykłady udanych i nieudanych ekspansji na inne rynki. E-book zawiera także sposoby radzenia sobie z barierami w ekspansji.


Spis treści

  1. Wprowadzenie
  2. Przykłady udanych i nieudanych biznesów
    Aukcje internetowe – allegro
    NetSprint
    PlayOK.com (kurnik.pl)
    Oponeo
    GoG.com
    Q-workshop
    Delfi (kraje nadbałtyckie)
    Stock.xchng
    erento
    Apteki internetowe
    Yandex, czyli nie wszędzie jest Google
  3. Sposób radzenia sobie z barierami w ekspansji serwisów internetowych
    Sposoby radzenia sobie z barierami prawnymi
    Sposoby radzenia sobie z barierami podatkowymi
    Sposób radzenia sobie z barierami językowymi
    Sposób radzenia sobie z brakiem środków finansowych
    Radzenie sobie z brakiem dostępu do informacji gospodarczej
    Bariera związana z brakiem odpowiednich certyfikatów wymaganych na rynkach zewnętrznych
  4. Podsumowanie
  5. Literatura
Rok wydania: 2010 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Internacjonalizacja
Data publikacji: 05.07.2010 16:26 Data wytworzenia: 05.07.2010 16:26 Data modyfikacji: 05.01.2017 15:27
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera