Dyrektywa konsumencka – opis wybranych zmian
Autor: Mateusz Staszek, Andrzej Ogonowski

Przedsiębiorcy działający w handlu elektronicznym muszą zmierzyć się z dodatkowymi wymogami prowadzenia działalności – poza obowiązującymi ich standardowymi regulacjami są zobowiązani do przestrzegania dodatkowych przepisów regulujących prawa konsumentów w związku ze świadczeniem usług na odległość.

Ustawa o ochronie praw konsumenta wprowadza szereg zmian, które znacząco wpłyną na handel internetowy. W najnowszej publikacji e-PUNKTU przedstawione zostały praktyczne aspekty tych zmian. Przedstawione informacje będą przydatne zarówno dla sprzedawców jak i konsumentów.

Należy zaznaczyć, iż opracowanie zawiera jedynie informacje natury ogólnej, które nie stanowią porad księgowych, podatkowych, inwestycyjnych, finansowych, konsultingowych, prawnych czy innych. Nie należy wyłącznie na podstawie publikacji podejmować decyzji, dotyczących działalności przedsiębiorstwa. Istnieje konieczność weryfikacji zapisów z prawnikiem pod kątem aktualności treści zawartych w e-booku.


Spis treści

1. Odbiór osobisty a odstąpienie od umowy

2. Koszty dostawy i ich zwrot przy odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

3. Zawieranie umowy przez telefon a sprzedaż internetowa

4. Prawa przedsiębiorcy kupującego w Internecie

Rok wydania: 2014 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Prawo w firmie
Data publikacji: 25.12.2014 14:14 Data wytworzenia: 25.12.2014 14:14 Data modyfikacji: 04.01.2017 17:08
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera