Strategia niszy rynkowej - podręcznik dla mikroprzedsiębiorców
Autor: Małgorzata Juchniewicz

Mamy przyjemność przekazać Państwu poradnik dla mikroprzedsiębiorców dotyczący zarządzania i planowania strategicznego. Kierujemy go w szczególny sposób do małych firm oraz do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej. Poradnik zawiera m.in.:

  • informacje nt. prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu strategii niszy rynkowej,
  • opisy możliwości rozwoju w niszy,
  • praktyczne przykłady formułowania strategii w małych firmach,
  • arkusze robocze umożliwiające samodzielne zaprojektowanie strategii firmy.

Spis treści

1.    Czym jest zarządzanie i planowanie strategiczne?
2.    Czym są strategie konkurencji małych firm?
3.    Na czym polegają strategie niszy rynkowej?
4.    Jak opracować strategię niszy rynkowej?
5.    Jaka jest praktyka stosowania strategii niszy rynkowej w mikrofirmach?

Rok wydania: 2010 ISBN: 978-83-7633-002-0 Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Przedsiębiorczość
Data publikacji: 30.12.2010 15:26 Data wytworzenia: 30.12.2010 15:26 Data modyfikacji: 27.01.2017 15:29
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera