Nowoczesne kanały komunikacji z klientem w e-biznesie
Autor: Szymon Mamrot, Artur Kośmider

Coraz bardziej konkurencyjny e-biznes jest zmuszony obecnie do walki o uwagę swoich potencjalnych klientów. Nieaktualna strona internetowa, zaprojektowana bez znajomości reguł usability, brak aktywności na portalach społecznościowych czy wreszcie komunikacja ograniczona jedynie do pop-upów na pewno nie przyniesie sukcesu na rynku. Celem tego e-booka jest uświadomienie prowadzącym e-biznes roli, jaką odgrywa właściwa komunikacja z klientem.


Spis treści

1. Wprowadzenie
2. Kanały komunikacji z klientem w e-biznesie
3. Jak skutecznie przyciągnąć klienta wykorzystując narzędzia on-line
3.1. Dajmy znać światu, kim jesteśmy
3.2. Prostota i zwięzłość to klucz do sukcesu
3.3. Pamiętajmy, że profesjonalny to nie koniecznie formalny
3.4. Czasami lepiej korzystać z usług profesjonalistów
3.5. Zamiast przekazu – dzielenie się informacją
4. Idea „multi-screen marketing”
5. Jak internet zmienił komunikację pomiędzy firmą a jej klientami?
5.1. Marketing w wyszukiwarkach
5.2. Portale społecznościowe
5.3. Komunikacja wideo
5.4. Marketing mobilny
6. Komunikacja online jako doskonałe narzędzie do pozyskiwania i wykorzystywania wiedzy klientów
7. Lokalizacja jako narzędzie komunikacji
8. Podsumowanie
9. Słownik

Rok wydania: 2012 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Marketing
Data publikacji: 04.04.2012 14:23 Data wytworzenia: 04.04.2012 14:23 Data modyfikacji: 04.01.2017 13:26
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera