Aplikacje mobilne dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Paweł Żebrowski

W ciągu trzech lat sytuacja na rynku mobilnym uległa znacznej zmianie. Rynek urósł na niespodziewaną skalę. W samym trzecim kwartale 2012 sprzedano około 445 mln telefonów komórkowych, w tym około 180 mln smartfonów. Sprzedaż tabletów w tym okresie wyniosła już około 25 mln urządzeń. Aplikacje mobilne dla smartfonów i tabletów cieszą się ogromną popularnością. W tej publikacji wskazujemy kilka interesujących aplikacji, które mogą być przydatne w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa.


Spis treści

1. Wprowadzenie
2. Wpływ mobilności na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
3. Główne obszary wykorzystania mobilności w biznesie
4. Najpopularniejsze aplikacje mobilne dla biznesu
4.1. Współpraca i ułatwienie kontaktów biznesowych
4.2. Zarządzanie relacjami z klientami
4.3. Obsługa serwisowa i zdalny dostęp
4.4. Podróżowanie
4.5. Zarządzanie projektami i zadaniami
4.6. Finanse i księgowość
5. Podsumowanie

Rok wydania: 2012 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Nowe technologie
Data publikacji: 04.04.2012 14:28 Data wytworzenia: 04.04.2012 14:28 Data modyfikacji: 04.01.2017 13:30
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera