Co nam daje CSR? Dobre praktyki
Autor: Kamila Brzezińska, Rafał Zacłona, Katarzyna Susik, Katarzyna Schatt-Babińska

Zaprezentowane w „Podręczniku” dobre praktyki dowodzą, że zakres inicjatyw CSR, które po wdrożeniu przynoszą korzyść w mikro-, małych i średnich firmach, może być szeroki. Badane przedsiębiorstwa realizowały zarówno działania skupione na interesariuszach wewnętrznych (pracownicy), jak i zewnętrznych (klienci, podwykonawcy, kontrahenci lub potencjalni partnerzy biznesowi, społeczność lokalna).


Spis treści

Metodologia
Metryczka firm    
Dobre praktyki
Wnioski i rekomendacje
Opinie
FAQ, czyli CSR wpigułce
Jak rozumieć CSR
Kiedy CSR przyjął się w Polsce
Czego dotyczy CSR
Czego oczekujemy od CSR
Jak wprowadzać działania CSR
Co daje CSR
Jak z CSR-em radzą sobie polskie organizacje
Co zrobić, gdy...
Dobry CSR to efekt długoterminowej strategii
Najlepszy jest CSR na miarę możliwości firmy

Rok wydania: 2015 ISBN: 978-83-7633-317-5 Rodzaj: Dobre praktyki
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: CSR
Data publikacji: 07.02.2015 18:07 Data wytworzenia: 07.02.2015 18:07 Data modyfikacji: 17.02.2017 12:00
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera