Zarządzanie czasem w firmie – aplikacje internetowe i mobilne
Autor: Artur Kośmider

Zarządzanie czasem to podstawa działania nie tylko dla przedsiębiorstwa, ale dla każdej jednostki w nim funkcjonującej. Małe i średnie przedsiębiorstwa zazwyczaj nie zatrudniają wyspecjalizowanych project managerów, nie mają też dużych środków finansowych na opracowywanie metodyk zarządzania, a właśnie sprawne zarządzanie czasem i projektami umożliwia zarówno ograniczenie kosztów, jak i większą efektywność przy realizacji zadań. W niniejszym opracowaniu omówimy najważniejsze metody zarządzania czasem, a także przedstawimy pomocne aplikacje internetowe i mobilne.


Spis treści

1. Wprowadzenie
2. GTD, jej elementy oraz poszczególne kroki
3. GTD wśród innych metodyk zarządzania czasem i zadaniami
3.1. Techniki i metodyki wsparcia zarządzaniem poprzez GTD
3.2. Metodyki zarządzania zadaniami i projektami
4. Rozwiązania wspierające metodykę GTD
4.1. Najprościej, czyli używamy narzędzi już znanych
4.2. Trudniej, czyli nowe akcje w służbie zarządzania czasem
4.3. Personalizacja najlepszych rozwiązań dla siebie i firmy
5. Podsumowanie
6. Słownik

Rok wydania: 2012 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Prowadzenie firmy
Data publikacji: 04.04.2012 15:31 Data wytworzenia: 04.04.2012 15:31 Data modyfikacji: 04.01.2017 14:33
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera