Wizerunek firmy w sieci
Autor: Paulina Okonek

Dzięki rozwojowi internetu w Polsce i szybko rosnącej liczbie internautów, dołączyliśmy do tych krajów, w których sieć uznawana jest za jedno z najskuteczniejszych narzędzi kształtowania wizerunku, a tym samym sukcesu biznesowego. W obecnej gospodarce internetowej, wizerunek posiada rolę strategiczną, a marka będąca jego częścią stanowi najważniejszą część majątku niematerialnego firmy. Wcześniej, budowę marki utożsamiano głównie z takimi elementami jak nazwa, logo czy używana symbolika. Współcześnie, e-markę należy rozumieć znacznie szerzej, jako kreowanie wartości dla klientów w postaci zaufania wobec oferty i transakcji, bliskości pomiędzy klientem i firmą, pozytywnych emocji i doświadczeń. Świadomie wykreowany e-wizerunek jest obecnie jednym z najważniejszych źródeł przewagi konkurencyjnej, jaką można uzyskać na rynku. Zarządzanie wizerunkiem w internecie jest więc koniecznością, a brak troski o wizerunek w sieci może doprowadzić do zniszczenia wizerunku, nawet tego budowanego od lat i poza siecią.


Spis treści

1. Wprowadzenie
2. Podstawowe pojęcia i definicje
3. Zarządzanie wizerunkiem w internecie
3.1. Potencjał internetu w kształtowaniu wizerunku
3.2. Najczęstsze błędy e-wizerunkowe
3.3. Zasady kreowania e-wizerunku
4. Mały przewodnik czyli jak zbudować osobowość marki w internecie?
5. Podsumowanie
6. Źródła

Rok wydania: 2010 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Marketing
Data publikacji: 04.11.2010 15:20 Data wytworzenia: 04.11.2010 15:20 Data modyfikacji: 04.01.2017 15:23
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera