Reklama w sieci (część pierwsza)
Autor: Paulina Okonek

Współczesne przedsiębiorstwa coraz bardziej koncentrują się na samych konsumentach i na ich potrzebach aniżeli na produkcji czy sprzedaży. Taka postawa wynika z przekonania, że aby prowadzić skuteczną sprzedaż, firmy przede wszystkim muszą efektywnie komunikować się z klientami. Co więcej, chcąc utrzymać rozwój, przedsiębiorstwa nie tylko nie powinny ograniczać się do komunikacji jedynie z klientami, ale obejmować komunikacją również pośredników, konkurencję, liderów opinii, media i całe otoczenie rynkowe. Celem działań komunikacyjnych przedsiębiorstwa w obecnej sytuacji ekonomicznej nie jest już wyłącznie krótkoterminowy wzrost sprzedaży, ale również zamierzone kreowanie wizerunku i nawiązanie oraz utrzymanie trwałych relacji z klientami. Takie właśnie założenia przypisuje się komunikacji prowadzonej za pomocą reklamy internetowej. Reklama w sieci – w porównaniu do tradycyjnych instrumentów reklamowych – charakteryzuje się nowymi formami oraz innymi właściwościami, czyli interaktywnością i zdecydowanie lepszą mierzalnością efektów.


Spis treści

1. Wprowadzenie
2. Korzyści z reklamy w sieci
2.1. Nieograniczony zasięg
2.2. Interakcja z odbiorcą
2.3. Ukierunkowanie
2.4. Lepsza mierzalność
2.5. Innowacyjność
3. Podstawowe pojęcia i definicje
4. Przegląd najpopularniejszych form reklamy internetowej
5. Inne obszary nowoczesnego marketingu okołosieciowego
5.1. Marketing wirusowy
5.2. Reklama w grach komputerowych
5.3. Reklama kontekstowa i behawioralna
5.4. Reklama afiliacyjna
6. Aktualne trendy oraz prognozy
6.1. Aktualne trendy w reklamie internetowej
6.2. Prognozy dla rynku reklamy internetowej na 2010 r.
7. Podsumowanie
8. Źródła

Rok wydania: 2010 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Marketing
Data publikacji: 04.11.2010 15:45 Data wytworzenia: 04.11.2010 15:45 Data modyfikacji: 04.01.2017 15:47
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera