Katalog laureatów XII edycji Konkursu Polski Produkt Przyszlości
Autor: Praca zbiorowa

Konkurs Polski Produkt Przyszłości (PPP) organizowany jest corocznie
począwszy od 1997 roku. Od 2002 roku organizatorem
Konkursu jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
(PARP). Celem Konkursu jest promocja i upowszechnianie osiągnięć
twórców innowacyjnych technik i technologii, które mają
szansę zaistnieć na rynku polskim.
Konkurs skierowany jest do innowacyjnych przedsiębiorstw,
jednostek badawczo-rozwojowych, instytutów naukowych, zakładów
doświadczalnych, a także indywidualnych wynalazców
z krajów Unii Europejskiej.


Spis treści

Rok wydania: 2008 ISBN: Rodzaj: Katalog
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Nowe technologie
Data publikacji: 12.11.2008 12:29 Data wytworzenia: 12.11.2008 12:29 Data modyfikacji: 14.03.2017 11:32
Modyfikujący: Patrycja Stokowska Udostępniający: Patrycja Stokowska Autor dokumentu: Patrycja Stokowska