Marketing i reklama w Internecie
Autor: Bartosz Małecki

Niektórzy autorzy stron internetowych wychodzą z założenia, że samo posiadanie własnej witryny w Internecie spowoduje, że otoczenie zacznie się interesować prowadzoną przez nich działalnością. W rzeczywistości, jeśli chce się osiągnąć odpowiednią skalę działania, a strona internetowa jest podstawą prowadzonego biznesu, jej istnienie trzeba nagłaśniać. Dlaczego? Według danych brytyjskiej firmy NETCRAFT tylko w listopadzie 2008 roku liczba stron w Internecie wzrosła o blisko 3 mln osiągając poziom 185,167,897 (wliczając w to podstrony)! A to zapewne i tak nie wszystko.


Spis treści

1. Wstęp                                
2. Internet jako medium działań marketingowych           
3. Od czego zacząć?                            
4. Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych   
4.1.  Jak to zrobić?                           
4.2. Czego unikać? Na co zwracać uwagę?               
5. Statystyki odwiedzin                           
6. Gdzie umieszczać adres strony?                   
6.1.  Co więc zrobić, by strona zaczęła działać?               
7. Pozycjonowanie                           
7.1. Co mam robić?                           
7.2. Na co uważać?                           
8. Kampanie linków sponsorowanych                   
9. PR internetowy                            
10. Formy reklamy internetowej                   
11. Newsletter                               
11.1.  Czego potrzebujesz, by stworzyć newsletter?           
12. Marketing wirusowy                       
13. Blog firmowy                            
14. Aspekty prawne                           
14.1. Problem SPAMu                           
14.2. Ochrona danych osobowych

Rok wydania: 2008 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Marketing
Data publikacji: 04.08.2008 16:56 Data wytworzenia: 04.08.2008 16:56 Data modyfikacji: 04.01.2017 15:58
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera