16 marca 2020

W obliczu pandemii koronawirusa PARP przechodzi na pracę zdalną

W trosce o zdrowie pracowników oraz ich rodzin Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przechodzi na pracę zdalną. Agencja zapewniła pracownikom sprzęt i zdalny dostęp do wewnętrznych systemów, co daje gwarancję nieprzerwanej realizacji zadań. Tryb home office obowiązuje w Agencji od 16 marca do 10 kwietnia br.

PARP działa w niezmienionym zakresie w odniesieniu do realizacji umów o dofinansowanie, płatności, a także przyjmuje wnioski w ramach trwających naborów. Kontakt ze wszystkimi pracownikami jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Mają oni zapewniony sprzęt komputerowy oraz zdalne dostępy do firmowych systemów i programów, z zachowaniem standardów bezpieczeństwa informatycznego i wewnętrznych procedur.  

–  Wprowadzenie „pracy z domu” w tak dużej organizacji było ogromnym wyzwaniem organizacyjnym. Dzięki naszym staraniom pozostajemy w stałym kontakcie z wnioskodawcami oraz beneficjentami. Bieżąca praca Agencji pozostaje utrzymana przy jednoczesnym zachowywaniu ostrożności w tym trudnym czasie – mówi Anna Bracik, rzecznik prasowy PARP.

Ponadto, kontakt z konsultantami w sprawie oferty PARP jest możliwy przez LiveChat. Narzędzie do rozmów on-line, które umożliwia szybką i sprawną komunikację w czasie rzeczywistym, jest dostępne na stronie internetowej www.parp.gov.pl. Konsultanci obsługujący LiveChat są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30. Natomiast, w przypadku zainteresowania kontaktem z Infolinią PARP zalecana jest forma elektroniczna – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Opublikowano: 16.03.2020 13:16
Poprawiono: 23.03.2020 17:46
Modyfikujący: Paweł Skowera
Udostępniający: Paweł Skowera
Autor dokumentów: