4 maja 2020

Nowa strategia wzornicza firmy Invest

Główną działalnością podkarpackiej spółki Invest jest hurtowa i detaliczna sprzedaż małego AGD. Dodatkowo firma zajmuje się produkcją własną artykułów gospodarstwa domowego.

Zrealizowany przez spółkę projekt polegał na wdrożeniu rekomendacji strategii wzorniczej opracowanej przez podmiot zewnętrzny. Firma zewnętrzna przeprowadziła rebranding marki oraz szeroko zakrojone działania marketingowe. Uruchomiono nową, przyjazną użytkownikom stronę internetową i przygotowano materiały reklamowe.

Opracowano także nowe wzory produktów małego AGD. Jednym z nich jest lekki czajnik elektryczny, który firma wdrożyła do masowej produkcji. W tym celu niezbędne było stworzenie nowej linii produkcyjnej.

  • Nazwa działania: 1.4 Wzór na konkurencję
  • Nazwa projektu: Wdrożenie działań rekomendowanych w wyniku przeprowadzonego w Etapie I audytu wzorniczego i uwzględnionych w strategii wzorniczej
  • Nazwa Beneficjenta: Invest Sp. z o.o.
  • Wartość projektu: 1 733 070,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 900 000,00 zł

     

Sala produkcyjna wraz z maszynami, narzędziami.
Widok z góry na salę produkcyjną z maszynami.
Maszyna w sali produkcyjnej.
Opublikowano: 04.05.2020 20:12
Poprawiono: 04.05.2020 20:12
Modyfikujący: Konrad Zdanowski
Udostępniający: Sosnowska Luiza
Autor dokumentów: