4 maja 2020

Strategia wzornicza firmy SOLO - nowe elementy okien PCV

Grupa Solo jest obecnie wiodącą firmą w południowo-wschodniej Polsce zajmującą się produkcją ekskluzywnych okien PCV w niemieckim systemie Salamander oraz dystrybucją towarów z branży stolarki budowlanej.

Celem głównym projektu było podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW.

W wyniku realizacji projektu firma P.P.H.U. SOLO wdrożyła rekomendacje wskazane w strategii  opracowanej w ramach Etapu I działania w postaci innowacji produktowej, marketingowej, organizacyjnej i procesowej.

Firma wprowadziła do oferty innowacyjne produkty w postaci:

  • nakładek aluminiowych w 3 różnych stylach - klasycznym, nowoczesnym i rezydencyjnym
  • klamek - 6 wzorów dopasowanych stylistycznie do profili i nakładek aluminiowych solo, zgodnie z wskazanymi stylami architektonicznymi 

„ Przygotowując strategię firma doradcza przeprowadzała analizę rynku. Badała trendy w budownictwie, wyposażeniu wnętrz, itp. Z badań wynikało, że jest zapotrzebowanie na atrakcyjne wzorniczo okna czy klamki okienne”- podsumował beneficjent.

  • Nazwa działania: 1.4 Wzór na konkurencję
  • Nazwa projektu: Podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa Solo w skutek wdrożenia strategii wzorniczej
  • Nazwa Beneficjenta: P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota
  • Wartość projektu: 5 362 308,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 2 999 400,00 zł

 

Zdjęcie przekroju ramy okiennej z szybami
Zdjęcie kawała czarnej ramy okiennej
Zdjęcie ekspozycji sześciu klamek okiennych
Opublikowano: 04.05.2020 20:14
Poprawiono: 04.05.2020 20:14
Modyfikujący: Konrad Zdanowski
Udostępniający: Aneta Zielińska-Sroka
Autor dokumentów: