
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Starszy Specjalista/Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach (nr ref.: SS/GS/DRK/10/23)
Główne zadania:
Realizacja działań w zakresie Programu Europejskiego Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) - 2.1.1 PRIORYTET I w zakresie: Celu szczegółowego d - wsparcie przedsiębiorców i dostosowanie do zmian oraz celu szczegółowego g - w zakresie identyfikacji potrzeb kompetencyjnych na rynku pracy, w tym w szczególności:
- uczestnictwo w pracach związanych z opracowywaniem aktów prawnych oraz dokumentów programowych dotyczących działań obsługiwanych przez sekcję;
- opracowywanie Regulaminów konkursów, w tym kryteriów konkursowych;
- prowadzenie procesu naboru wniosków o dofinansowanie projektów i ich oceny, w tym pełnienie roli Przewodniczącego Komisji Oceny Projektów;
- ocena wniosków o dofinansowanie projektów;
- obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów;
- współpraca z ekspertami zaangażowanymi w proces oceny wniosków o dofinansowanie projektów;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowanie informacji planistyczno-sprawozdawczych dotyczących zadań sekcji;
- reprezentowanie Sekcji/Agencji na wydarzeniach.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie wyższe;
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego;
- znajomość zagadnień z zakresu aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z kontraktowaniem projektów finansowanych ze środków publicznych;
- znajomość zagadnień z zakresu realizacji projektów szkoleniowych lub doradczych;
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel i Power Point);
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność szybkiego uczenia się i dobrej organizacji pracy;
- samodzielność oraz dokładność.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe z zakresu prawa, zarządzania, ekonomii czy nauk społecznych;
- doświadczenie związane z Programami PO WER lub PO KL, w szczególności w obszarze projektów wspierających przedsiębiorców i ich pracowników, w zakresie oceny wniosków o dofinansowanie projektów, opracowywania Regulaminów konkursów oraz pełnienia funkcji Przewodniczącego lub Sekretarza Komisji Oceny Projektów;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości;
- doświadczenie zawodowe związane z obszarem działań związanych z wdrożeniem Europejskiego Aktu Dostępności (EAA)/projektowania uniwersalnego towarów/usług;
- znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym;
- efektywność i zaangażowanie.
Termin zgłoszeń: do 21.11.2023 r.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
