English language version

Przewodnik po sukcesach polskich firm

Zobacz jak rozwinęły się dzięki Funduszom Europejskim i Norweskim

Filtruj

Cel
Program
Wartość projektu
  • 0
  • 50 tys.
  • 200 tys.
  • 500 tys.
  • 1 mln
  • powyżej 1 mln

Projekty dofinansowane

Wzrost konkurencyjności firmy Erkado poprzez wdrożenie strategii wzorniczej.

Realizowany przez firmę projekt polegał na wdrożeniu strategii wzorniczej, opracowanej przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. Rekomendacje dotyczące nowych produktów wymagały powiększenia parku maszynowego firmy. W ramach projektu zakupiono nowoczesną linię służącą do lakierowania elementów drzwiowych (skrzydeł i ościeżnic). W ofercie znalazło się ponad 30 nowych modeli drzwi, w tym...

Wprowadzenie na rynek innowacyjnej gamy desek sedesowych w wyniku wdrożenia rekomendacji Strategii wzorniczej w działalności „Sanit-Plast” Filipczak Sp.J.

Sanit-Plast to producent artykułów plastikowych, rodzinna fabryka z 20-letnią tradycją. Jest największym zakładem produkującym deski sedesowe z polipropylenu oraz duroplastu. Celem projektu było opracowanie i wdrożenie do produkcji nowych linii wzorniczych desek sedesowych z polipropylenu oraz z duroplastu wyposażonych w system szybkiego wypinania. Projekt realizowany był w dwóch etapach wynikają...

Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstwa W.M.D POL-MAK poprzez wdrożenie nowych produktów na rynek

Projekt obejmował wprowadzenie innowacji produktowej w postaci makaronów pełnoziarnistych z mąk mieszanych Pol-Mak, o nowych kształtach, z zamknięciem opakowania typu struna, umożliwiającym ponowne zamknięcie torebki. W ramach projektu opracowano kompleksową strategię komunikacji oraz koncepcji kreatywnej dla kampanii promocyjnej firmy Pol-Mak, ze szczególnym uwzględnieniem linii „Tradycyjny z Lu...

Wprowadzenie innowacji poprzez wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej Edbak Sp. z o.o.

Edbak to ceniony producent rozwiązań dla branży Digital Signage, IT oraz AV. W ofercie firmy znajdziemy profesjonalne systemy mocowań do ekranów LED/LCD i projektorów oraz wielomonitorowe ściany video. Dodatkowo świadczy usługi z zakresu projektowania i wytwarzania konstrukcji metalowych dopasowanych do potrzeb klienta. W ramach realizacji projektu rozszerzono asortyment firmy. Poprzedzone został...

Wzrost konkurencyjności Zakładu Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych Dariusz Smołecki poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

W ramach realizacji projektu zaprojektowano i wdrożono innowacyjne pojemniki ażurowe z recyklingu. Ponadto zaprojektowano system znakowania i pakowania produktów z określeniem informacji, w którym miejscu powinny znajdować się na produkcie. Zaprojektowane, „oddychające" doniczki ażurowe OXY wykonane są z tworzyw biodegradowalnych. Składają się z dwóch części – filcowego wkładu i ażurowej osłonki....

Wzrost konkurencyjności spółki CC METAL w wyniku wdrożenia strategii wzorniczej

Firma CC METAL powstała w 2010 roku jako producent elementów stalowych i aluminiowych dla budownictwa. Z czasem firma CC METAL poszerzyła swoją działalność, m.in. o projektowanie specjalistyczne konstrukcji dla budownictwa, stanowisk laboratoryjnych i dydaktycznych czy urządzeń specjalistycznych na indywidualne zamówienie. Głównym celem projektu było podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa...

Wzrost konkurencyjności firmy SPECMED poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

SPECMED Sp.z o.o. NZOZ to Zespół Przychodni i Poradni Specjalistycznych. Jest firmą medyczną z długoletnim stażem. Od chwili założenia w 2001 roku przychodnia rozwinęła się z przychodni mającej kilka poradni w duży kompleks przychodni POZ oraz poradni specjalistycznych. Celem ogólnym projektu było wzmocnienie konkurencyjności Specmed Sp.z o.o. poprzez wprowadzenie na rynek medyczny innowacyjnych ...

Zakup usług doradczych oraz środków trwałych na potrzeby wdrożenia strategii wzorniczej w spółce Danpol

Danpol to wieloletni producent materacy dla dzieci i dorosłych. Marka oferuje produkty tworzone w oparciu o wiedzę i doświadczenie. Wykonuje je głównie z naturalnych materiałów dzięki temu wyróżniają się właściwościami antyalergicznymi i antypotowymi. Najwyższa jakość i bezpieczeństwo oferowanych  produktów zostały poparte certyfikatami i pozytywnymi opiniami m.in. Instytutu Matki i Dziecka, Państ...

Wdrożenie działań strategii wzorniczej elementem budowy pozycji konkurencyjnej firmy Masterprofi na rynku odkurzaczy przemysłowych

Firma „MASTERPROFI” powstała w 2003 roku. Specjalizuje się w produkcji odkurzaczy i akcesoriów, których odbiorcami są krajowe i zagraniczne firmy. Kadra spółki w ostatnich latach wdrożyła kilka innowacyjnych projektów, których efektem było wprowadzenie na rynek 14 modeli nowoczesnych odkurzaczy. Celem projektu było zwiększenie pozycji konkurencyjnej firmy Masterprofi na rynku producentów odkurzac...

Podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa BESTER SKLEJKI w skutek wdrożenia strategii wzorniczej

Przedsiębiorstwo BESTER SKLEJKI jest firmą rodzinną. Jej założyciel w 1968 r. otworzył mały warsztat z usługową produkcją mebli. W latach 90-tych firma rozpoczęła produkcję pierwszych komponentów ze sklejki do krzesełek szkolnych. Od 2004 r. rozpoczął się dynamiczny rozwój firmy, obejmujący stałe inwestycje w infrastrukturę oraz rozwój zatrudnienia. Obecnie firma zatrudnia ponad 90 pracowników, co...

Wzmocnienie konkurencyjności RAPA S.MIĘDLAR W. I I.SZYMAŃSCY SPÓŁKA JAWNA poprzez wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej

Firma „Rapa” to jeden z wiodących producentów mebli chłodniczych w Polsce. Działalność produkcyjną rozpoczęła w 1996 roku w Lublinie.  W ramach realizacji niniejszego projektu został przeprowadzony audyt wzorniczy będący analizą działalności spółki RAPA pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, której wynikiem jest strategia wzornicza. Działania, które zostały podjęte w ramach audytu wzornic...

Wdrożenie działań rekomendowanych w wyniku przeprowadzonego w Etapie I audytu wzorniczego i uwzględnionych w strategii wzorniczej

Główną działalnością podkarpackiej spółki Invest jest hurtowa i detaliczna sprzedaż małego AGD. Dodatkowo firma zajmuje się produkcją własną artykułów gospodarstwa domowego. Zrealizowany przez spółkę projekt polegał na wdrożeniu rekomendacji strategii wzorniczej opracowanej przez podmiot zewnętrzny. Firma zewnętrzna przeprowadziła rebranding marki oraz szeroko zakrojone działania marketingowe. Ur...

Podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa Solo w skutek wdrożenia strategii wzorniczej

Grupa Solo jest obecnie wiodącą firmą w południowo-wschodniej Polsce zajmującą się produkcją ekskluzywnych okien PCV w niemieckim systemie Salamander oraz dystrybucją towarów z branży stolarki budowlanej. Celem głównym projektu było podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 PO...

Rozwój Fabryki Mebli Taranko poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

Fabryka Mebli Taranko to firma z kilkudziesięcioletnia tradycją. Meble Taranko charakteryzują się wysoką jakością, bogatym wzornictwem, klasyczna stylistyką i urozmaiconą kolorystyką. W kolekcjach firmy odnaleźć można także nowoczesne modele mebli, jak również meble zaprojektowane z myślą branży hotelarskiej. W wyniku audytu wzorniczego realizowanego w ramach I etapu działania została opracowana ...

Realizacja strategii wzorniczej firmy Bryk gwarancją budowy silnej i rozpoznawalnej marki polskiego przedsiębiorstwa

Celem realizacji projektu było zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki polskiego przedsiębiorstwa na rynku krajowym i międzynarodowym. BRYK koncentruje się na produkcji i serwisowaniu narzędzi diamentowych oraz narzędzi z węglika spiekanego wykorzystywanych w przemyśle meblarskim, lotniczym i motoryzacyjnym. Działając z sukcesami na kilku rynkach, pozostaje firmą opartą w 100% na polskim kapital...

Zaprojektowanie i wdrożenie do produkcji innowacyjnego urządzenia wielostanowiskowych klasy Home-Professional oraz wdrożenie nowej linii sprzętu do siłowni klasy Commercial-Professional

Firma Marbo powstała ponad 30 lat temu w Starachowicach i zaczynała od produkcji prostych sprzętów do domowych siłowni, by wraz ze zdobytym doświadczeniem stałe zwiększać asortyment i jakość wyrobów. Dziś jest czołowym producentem sprzętu kulturystycznego w Polsce, oferującym sprzęt światowej jakości. Celem aplikacji jest precyzyjne wskazanie poprawnego sposobu wykonywania ćwiczeń na urządzeniach...

Wdrożenie strategii wzorniczej przez Decco S.A.celem wprowadzenia na rynek innowacyjnych profili PVC

Firma DECCO S.A. to producent najwyższej jakości systemów profili okiennych i drzwiowych PVC. Zakład produkcyjny w Suwałkach to w chwili obecnej 12 nowoczesnych linii produkcyjnych, laboratorium badawcze, własna mieszalnia, centrum logistyczne oraz magazyn wysokiego składowania. Klientami DECCO S.A. są producenci stolarki okiennej i drzwiowej PVC w całej Polsce.Systemy DECCO są również obecne w bl...

Wdrożenie na rynek innowacyjnej linii wzorniczej ekologicznych produktów armatury łazienkowej

Przedmiotem projektu było wdrożenie przez firmę innowacyjnych i ekologicznych umywalek drewnianych. Realizacja obejmowała dywersyfikację działalności, wprowadzenie do oferty produktów wcześniej niewytwarzanych w zakładzie (linii wzorniczej składającej się z trzech ekologicznych umywalek, przeznaczonych dla różnych odbiorców pod względem preferencji cenowych), zwiększenie zasięgu prowadzonej działa...

 Rozwój i wzrost konkurencyjności firmy BUMERA Sp.z o.o.poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

Projekt polegał na usprawnieniu wzorniczym dwóch już istniejących systemów meblowych. Do wdrożenia wybrano zakres działań wzorniczych, który był zgodny ze strategią biznesową firmy. W ramach realizacji projektu opracowano projekt wzorniczy nowego systemu mebli wraz z wybranymi elementami dodatkowego wyposażenia pokoju hotelowego. Powstał projekt pięciu drzwi hotelowych (pokojowych) z ościeżnicą i...

Podwyższenia konkurencyjności na rynku firmy DARCO wskutek wdrożenia rekomendacji strategii wzorniczej

Dofinansowany ze środków unijnych projekt firmy Darco objął w sumie 4 różne obszary działań, a potrzeba ich wdrożenia wynikała z istniejącej strategii wzorniczej firmy. Działania dotyczyły obszarów innowacji produktowej, marketingowej, procesowej oraz technologicznej - ściśle ze sobą powiązane i spójne warunkowały dalszy rozwój firmy. W wyniku przedsięwzięcia zaprojektowano nową linię produktów e...