English language version

Przewodnik po sukcesach polskich firm

Zobacz jak rozwinęły się dzięki Funduszom Europejskim i Norweskim

Filtruj

Cel
Program
Wartość projektu
  • 0
  • 50 tys.
  • 200 tys.
  • 500 tys.
  • 1 mln
  • powyżej 1 mln

Projekty dofinansowane

Udział w Programie promocji branży sprzętu medycznego sposobem zwiększenia rozpoznawalności marki biokompozytu kościozastępczego FlexiOss zw. "sztuczną kością".

Medical Inventi S.A. stworzyła  kompozyt bioaktywny uzupełniający ubytki kostne. Firma jest twórcą tzw. „sztucznej kości”. Ten biomateriał dzięki swoim właściwościom znajduje szerokie zastosowanie w zakresie stomatologii implantacyjnej, ortopedii jak również w przypadku urazów powstałych w wyniku mechanicznego uszczerbku, bądź chorób nowotworowych. Jest min. laureatem konkursu Polski Produkt Przys...

Udział Izodom 2000 Polska w działaniach promocyjnych branżowego programu promocji Budowa i wykańczanie budowli

Izodom 2000 Polska zajmuje się produkcją kształtek styropianowych dla budownictwa, specjalistycznych płyt dociepleniowych oraz innych elementów z tworzyw piankowych. Celem projektu było rozpowszechnienie innowacyjnej oferty Spółki oraz jej internacjonalizacja na wybranych rynkach zagranicznych. Podjęte działania zrealizowano zgodnie z zaplanowaną przez Beneficjenta długofalową strategią międzyna...

zwiększenie konkurencyjności firmy  poprzez uczestnictwo w programie promocji branży sprzętu medycznego

Firma Medi-Sept sp. z o.o to polski producent kompleksowych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji. Oferuje najwyższej jakości rozwiązania w zakresie utrzymania higieny: preparaty do dezynfekcji, profesjonalne środki utrzymania czystości oraz sprzęt do sprzątania. Głównym celem projektu z pozyskanych środków unijnych było podniesienie konkurencyjności firmy poprzez udział w zagranic...

Dynamizacja promocji marek produktowych firmy ComforTeam poprzez ekspansję konkurencyjności na perspektywicznych rynkach zagranicznych.

Realizowany projekt obejmował działania, które miały na celu promowanie własnej marki produktowej, jaką są usługi projektowe skierowane do firm produkcyjnych i handlowych, chcących wprowadzić własny produkt na rynek. ComforTeam to firma oparta na wieloletnim doświadczeniu w projektowaniu i sprzedaży polskich mebli, działająca na rynku B2B. Zróżnicowana oferta produktowa, wyjątkowe projekty oraz ko...

Rozwój eksportu Przedsiębiorstwa STARA MYDLARNIA - wypromowanie produktów branży kosmetycznej za granicą

Stara Mydlarnia to producent kosmetyków naturalnych. Od ponad 20 lat produkuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, a także ręcznie wytwarzane kule i muffiny do kąpieli oraz mydła naturalne. Jako jeden z nielicznych producentów w Polsce posiada sieć sklepów oferujących kosmetyki własnej produkcji. Przez pierwsze lata działalności produkty Starej Mydlarni zdobyły uznanie klientów krajow...

Rozwój marki Unidex na rynkach zagranicznych poprzez udział w programie promocji branży maszyn i urządzeń

Firma Unidex powstała w 1992 r., bazując na długoletnich doświadczeniach w branży chłodniczej, sięgających 1980 r. Zakres działalności firmy to przede wszystkim projektowanie, produkcja oraz montaż u klienta fluidyzacyjnych tuneli zamrażalniczych (IQF) przeznaczonych do zamrażania owoców, warzyw, mięsa i drobiu, ryb oraz owoców morza. Celem projektu był rozwój marki Unidex oraz promowanie polskie...

Rozwój działalności eksportowej Przedsiebiorstwa Orient Style - wypromowanie produktów branży jubilerskiej za granicą.

Orient style działa na rynku jubilerskim od 2006 roku. Od samego początku współpracuje zarówno z największymi polskimi firmami jubilerskimi, jak i mniejszymi zakładami złotniczymi. W swojej ofercie posiada wysokiej klasy kamienie szlachetne i półszlachetne do oprawy, a także gotowe wyroby z kamieni, korala, pereł, srebra, złota i tytanu. Projekt dotyczył uczestnictwa firmy w działaniach promocyjn...

Podniesienie konkurencyjności Spółki SILVAM-EX poprzez udział w zagranicznych imprezach gospodarczych w ramach programu branżowego Moda Polska

Firma SILVAM-EX Tomasz Michalski Piotr Tyca Spółka Jawna specjalizuje się w produkcji i sprzedaży wyrobów jubilerskich, w szczególności biżuterii srebrno – bursztynowej. Głównym celem projektu z pozyskanych środków unijnych było podniesienie konkurencyjności spółki SILVAM-EX poprzez udział w zagranicznych imprezach gospodarczych w ramach programu promocji branży Moda Polska. Firmie SILVAM-EX zale...

Internacjonalizacja firmy Lech Kostyszak Design na rynkach USA, Włoch i Niemiec poprzez udział w zagranicznych targach meblarskich.

Lech Kostyszak Design jest producentem drewnianych wanien, umywalek i akcesoriów łazienkowych. To rodzinna firma, która oferuje produkty najwyższej jakości, wyszukane pod względem stylu. W ramach niniejszego projektu firma wykorzystała dofinansowanie PARP w celu promocji własnej marki za granicą. W pierwszej kolejności zainwestowano w usługę szkoleniowo-doradczą, która umożliwiła beneficjentowi z...

Wzrost konkurencyjności La Perla Sp. z o.o. poprzez rozwój eksportu własnej linii kosmeceutyków Beauty Box by La Perla

La Perla oferuje usługi z zakresu medycyny estetycznej, nowoczesnej kosmetologii hi-ech, chirurgii plastycznej oraz spa. Jako sieć obecnie 10 klinik posiada najszerszą i najbardziej kompleksową ofertę na rynku. Ponadto firmę wyróżnia bogate menu zabiegowe, w tym kilkanaście autorskich procedur zabiegowych (rytuały spa) opartych na produkowanych na wyłączność kosmetykach Beauty Box by Klinika la Pe...

Zwiększenie konkurencyjności BioMaxima S.A. poprzez uczestnictwo w programie promocji branży sprzętu medycznego.

BioMaxima  jest notowanym na NewConnect polskim producentem podłoży mikrobiologicznych a także szerokiej gamy odczynników oraz sprzętu do diagnostyki invitro. Jest także dystrybutorem produktów uznanych światowych firm diagnostycznych. Przedmiotem projektu był udział  w działaniach promocyjnych uwzględnionych w Programie promocji branży sprzętu medycznego w celu promowania na rynkach zagranicznyc...

Rozwój działalności eksportowej Prodromus poprzez realizację działań promocyjnych przewidzianych w Programie promocji branży sprzętu medycznego

Projekt realizowany był w ramach programu promocji branży sprzętu medycznego. Działania promocyjne dotyczyły robota rehabilitacyjnego kończyn dolnych dla dzieci o nazwie PRODROBOT. Urządzenie ze względu na swoje możliwości terapeutyczne jest unikalne w skali światowej. Ze względu na możliwość treningu każdej kończyny, każdego stawu osobno lub obu kończyn jednocześnie, zgodnie z zapisanym w urządza...

Rozwój działalności eksportowej firmy GRENTON SP. Z O.O. poprzez udział w Branżowym Programie Promocji dla Branży Budowy i Wykańczania Budowli

Firma Grenton zajmuje się produkcją kompletnego systemu inteligentnego domu. System Smart Home Grenton składa się zarówno z warstwy hardware’owej, modułów zaprojektowanych i produkowanych w Polsce, ale również z oprogramowania konfiguracyjnego Object Manager oraz intuicyjnej aplikacji myGrenton, pozwalającej użytkownikom systemu na zarządzanie swoim domem z urządzeń mobilnych. Głównymi zadaniami s...

Rozwój eksportu CP YACHTS – wypromowanie produktów branży jachtów i łodzi rekreacyjnych za granicą

Projekt dotyczył uczestnictwa firmy w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowym programie promocji branży jachtów i łodzi rekreacyjnych w celu promowania oferty CP YACHTS, która ma szansę stać się rozpoznawalna na rynkach zagranicznych. Firma oferuje zarówno prywatnym właścicielom, jak i załogom czarterowym, jachty zapewniające komfort żeglugi oraz luksusowe wyposażenie. Firma wzięła ud...

Dobry Stolarz i świat u zdrowych stóp

Przedmiotem projektu była promocja konkurencyjnej w skali światowej linii innowacyjnych produktów do pielęgnacji stóp o nazwie MiaCalnea. Marka MiaCalnea to również naturalne produkty do manicure, depilacji czy walki z cellulitem. Produkty w większości wykonane są z naturalnych materiałów, takich jak drewno, kwarc czy kauczuk. Dobry Stolarz stworzył linię profesjonalnych akcesoriów kosmetycznych w...

Zwiększenie konkurencyjności międzynarodowej AP-Tech sp. z o.o. poprzez udział w branżowym programie promocji

Przedmiotem projektu był udział w programie promocji branży części samochodowych i lotniczych. Głównym produktem eksportowym firmy AP-Tech jest Clear AirSpace  – mobilna aplikacja dla pilotów samolotów i helikopterów, będąca narzędziem pomocniczym do nawigacji podczas operacji lotniczych. Innowacyjność produktu w głównej mierze polega na indywidualnym dostosowaniu do potrzeb instytucji. Dzięki tak...

Promocja oraz internacjonalizacja na rynku Republiki Południowej Afryki napoju energetycznego KABISA produkowanego przez Mutalo Group

Mutalo Group jest polskim producentem napojów energetycznych. Flagowym produktem firmy jest napój KABISA, którym Spółka podbiła rynek Afryki Subsaharyjskiej. Aktualnie napój rozpoznawalny jest nie tylko na kontynencie afrykańskim, ale również w Europie. Celem projektu było wprowadzenie i spopularyzowanie marki KABISA na rynku Republiki Południowej Afryki oraz zwiększenie bazy nabywców oferowanego ...

Promocja marki produktowej SKV, której wyłącznym właścicielem jest firma ESEN z Włocławka, na rynkach zagranicznych

Przedsiębiorstwo ESEN zajmuje się hurtową sprzedażą nowych części zamiennych do pojazdów silnikowych. Są to produkty marki SKV, której firma ESEN jest właścicielem. W asortymencie producenta znajdziemy takie części jak pompy paliwowe, zaciski hamulca, piasty koła, wahacze, cewki zapłonowe, zamki centralne drzwi, zawory EGR, pompy wspomagania, pokrywy zaworów, kolektory dolotowe, przepływomierze, s...

Wzrost rozpoznawalności marek produktowych firmy Podwysocki Sp.J. na rynku międzynarodowym

Celem projektu była promocja marek produktowych firmy Podwysocki Spółka Jawna na rynku międzynarodowym. Przedmiotem eksportu są produkowane przez firmę kolekcje odzieży damskiej pod marką SUNWEAR oraz FERIA. Marka SUNWEAR przygotowuje dwie kolekcje rocznie w trybie fast fashion. Głównym asortymentem marki SUNWEAR są bluzki, sukienki oraz lekkie swetry. FERIA to marka kontraktacyjna, która dwa razy...

Rozwój działalności eksportowej Przedsiębiorstwa Sobusiak Yacht- Yard wypromowanie produktów branży jachtów i łodzi rekreacyjnych za granicą

Sobusiak Yacht Yard zajmuje się produkcją i budową jachtów żaglowych typu Focus 800 oraz Focus 730. Projekt dotyczył uczestnictwa firmy w działaniach promocyjnych przewidzianych w branżowym programie promocji branży jachtów i łodzi rekreacyjnych w celu promowania produktów, które mają szansę stać się rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz w celu promowania Marki Polskiej Gospodarki.  Reali...

Wsparcie promocji i internacjonalizacji szansą na wzrost konkurencyjności Firmy Infimed Sp.z o.o.

W ramach realizacji projektu przedsiębiorca wziął udział w imprezach targowo-wystawienniczych oraz indywidualnych misjach gospodarczych, których zadaniem było promowanie wyrobów medycznych firmy Infimed. Firma w swojej ofercie posiada stoły operacyjne, lampy operacyjne i zabiegowe, modułowy system zabudowy sal operacyjnych oraz meble medyczne. W ramach projektu spółka uczestniczyła w targach w Ni...

Promocja polskiej marki Nomtek na rynkach zagranicznych

Nomtek Sp. z o.o. jest specjalistyczną agencją programistyczną skoncentrowaną na tworzeniu aplikacji mobilnych na systemy iOS i Android. W firmie pracują wysokiej klasy eksperci od technologii mobilnych, którzy tworzą produkty znane i oceniane na całym świecie. Firma wielokrotnie była nagradzana min.:  Top Mobile App Developers Poland 2015, Top UK App Developers, Top San Francisco App Development ...

 Rozwój działalności eksportowej przedsiębiorstwa MOON, wypromowanie produktów branży odzieży za granicą.

Celem projektu był rozwój działalności eksportowej przedsiębiorstwa MOON, wypromowanie produktów branży odzieży za granicą. Firma MOON tworzy ubrania dla dzieci oraz ich rodziców, łączy dobre tradycje polskiej szkoły projektowania ubioru i nowoczesne wzornictwo. Obecnie marka dostępna jest w 20 krajach na świecie. Uczestnictwo w Go To Brand miało na celu wzmocnić działalność eksportową spółki. W ...

Rozwój działalności eksportowej Przedsiębiorstwa D’Alchemy – wypromowanie produktów branży kosmetycznej za granicą.

Projekt dotyczył uczestnictwa firmy w działaniach promocyjnych w celu internacjonalizacji produktów branży kosmetycznej pod nazwą D’Alchemy. Od kilku lat to wiodąca polska marka kosmetyków naturalnych. Jest jedną z niewielu firm kosmetycznych na świecie, która wykorzystuje hydrolaty roślinne jako bazę swoich kosmetyków pielęgnacyjnych, świadomie zastępując w nich wodę. Do produkcji kosmetyków D’Al...

Umiędzynarodowienie marki FRISTOM poprzez promocję produktów oświetlenia i wiązek elektrycznych w branży Automotive

FRISTOM Sp. z o.o. Sp. k. specjalizuje się m.in. w produkcji oświetlenia motoryzacyjnego, wiązek elektrycznych oraz akcesoriów dla branży automotive.  Świadczy również usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów (np. usługi metalizowania, projektowania form wtryskowych, badania laboratoryjne). Odbiorcami produktów i usług firmy są podmioty działające w branży motoryzacyjnej, rolniczej or...

Rozwój eksportu poprzez promocję marki produktowej Greenvit na rynkach międzynarodowych

Greenvit sp. z o.o. jest producentem wysokiej jakości ekstraktów roślinnych. To firma rodzinna założona w 2010 roku. Tworzą ją specjaliści z bogatą wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie biotechnologii, produkcji oraz handlu ekstraktami roślinnymi i surowcami naturalnymi. Oferta firmy obejmuje wyciągi z roślin w formie płynnej, gęstej i suchej oraz z wykorzystaniem różnych nośników, takich jak np. w...

Udział Spółki Argo w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych Go To Brand

Projekt obejmował promowanie marki produktowej, która ma szansę stać się rozpoznawalną na rynku zagranicznym. Przedmiotem projektu były słodycze, tj. lizaki, cukierki i karmelki, które charakteryzują się naturalnymi barwnikami i aromatami. Zawierają soki owocowe i witaminy, są bez środków konserwujących. W ramach projektu firma wzięła udział w imprezach targowych: Iran Agro 2017; Speciality F...