Rynek usług edukacyjnych w Polsce – zmiana w podejściu do sprzedaży wiedzy
O wydarzeniu
To już kolejna konferencja organizowana przez PARP poświęcona rynkowi usług rozwojowych. W tym roku nasi eksperci powiedzą m.in.:
- jakie są trendy na rynku usług rozwojowych,
- jak skutecznie budować markę osobistą,
- jak sprzedawać usługi rozwojowe,
- jak stworzyć historię, która sprzeda Twój produkt,
- o aktualnościach dotyczących Bazy Usług Rozwojowych.
Jeśli jesteś przedstawicielem firmy szkoleniowej lub trenerem usług rozwojowych i jesteś zainteresowany wymianą doświadczeń oraz poglądów na temat rozwoju branży szkoleniowej w Polsce, to wydarzenie jest dla Ciebie.
Nie zwlekaj – zarejestruj się już dziś!
Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Program już wkrótce.
Termin
07.10.2019 09:30 - 16:30
Miejsce
MsMermaid - Conference Center at The Tides w Warszawie przy ul. Wioślarskiej 8 Zobacz mapę
Rodzaj wydarzenia
Konferencja
Tematyka
Rozwój kompetencji
Program
Program
09:30 - 10:00
Rejestracja (kawa powitalna)
10:00 - 10:15
Powitanie uczestników i otwarcie konferencji
Dyrektor Edyta Sznajder, Dyrektor, Departament Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach, PARP
10:15 - 10:45
Baza Usług Rozwojowych
Aleksandra Berg-Koza, Kierownik Sekcji Obsługi Klienta Bazy Usług Rozwojowych, Departament Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach, PARP
10:45 - 11:45
„Zmiana czy rewolucja – przyszłość ryku usług rozwojowych”
Piotr Piasecki
Podczas spotkania omówimy:
- Nowy paradygmat uczenia się - praktyczne zastosowanie
- Neuronauka a uczenie się - aktualna wiedza o uczeniu się mózgu
- Design thinking w projektowaniu usług rozwojowych
- Techniki zorientowane na uczących się
- Techniki wspomagające transfer efektów uczenia się do praktyki
- Jak działa microlearning?
- Jak działa blended learning
11:45 - 12:00
Przerwa kawowa
12:00 - 13:00
„Jak być niezapomnianym w świecie, który widział już wszystko”
Joanna Cieślak – Ospalska
Podczas spotkania dowiesz się:
- Jaką marką jesteś? I czy każdy posiada markę osobistą?
- Efekty, które da Ci dobrze przygotowana strategia marki osobistej
- Czym jest marka osobista trenera i coach i jak ją budować?
- Online czy offline? Czy te światy można oddzielić?
- Jak nie budować marki osobistej? Najczęstsze błędy, których możesz uniknąć
- Zaplanuj i działaj! Podstawowe kroki, które możesz wdrożyć już dziś
13:00 - 14:00
„Zawsze sprzedajesz. Jak to robisz?”
Podczas spotkania dowiesz się jakie są:
- Trendy w sprzedaży w ogóle - case study
- Rankingi, statystyki, raporty – czyli o rynku rozwojowym i ile jest on warty
- Potrzeby rynku i poszukiwanie innowacji w szkoleniowych
- Sprzedaż usług rozwojowych na rynku szkoleń otwartych
- Jak korporacje kupują usługi rozwojowe i czego oczekują
- Dlaczego trenerzy i konsultanci sprzedają lepiej niż klasyczni handlowcy – przypadek dużych firm konsultingowo-szkoleniowych
- Sprzedaż usług rozwojowych wspartych dotacjami.
14:00 - 14:15
Przerwa kawowa
14:15 - 15:15
„Narysuj swoje szkolenie”
Agata Januszko
Podczas spotkania omówimy:
- Rysunek jako narzędzie wzmacniające naszą efektywność biznesową
- Dlaczego warto wykorzystywać rysunek w swojej codzienności zawodowej
- Elementy, na które należy zwrócić uwagę wykorzystując myślenie wizualne w codzienności zawodowej
- 4 triki, które uczynią twój przekaz atrakcyjnym dla odbiorcy
- Ćwiczenia praktyczne z uczestnikami warsztatu
15:15 - 15:30
Podsumowanie
15:30 - 16:30
Lunch