Seria: GEM

Rodzaj publikacji: Raport

Rok wydania: 2015

Język: PL

ISBN: 978-83-7633-381-6

Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Zapraszamy do zapoznania się z czwartą edycją raportu Global Entrepreneurship Monitor – Polska. Przedstawiamy w nim obraz przedsiębiorczości w naszym kraju na tle UE i świata. Obok głównych wskaźników opisujących postawy, aspiracje i zachowania przedsiębiorcze Polaków, raport zawiera dane nt. intraprzedsiębiorczości, przedsiębiorczości młodych oraz wyniki analizy za lata 2012-2014.

Spis treści

1. O badaniu GEM 

2. Zjawisko przedsiębiorczości w Polsce − wyniki badania populacji dorosłych (APS)

3. Charakterystyka przedsiębiorców – analiza danych z lat 2012–2014

4. Różnice regionalne w przedsiębiorczości

5. Uwarunkowania przedsiębiorczości – wyniki badania krajowych ekspertów przedsiębiorczości (NES)

6. Podsumowanie

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

GEM Polska. Raport z badania przedsiębiorczości - 2016

Raport

GEM Polska. Raport z badania przedsiębiorczości - 2016

Zobacz
GEM Polska. Raport z badania przedsiębiorczości - 2011

Raport

GEM Polska. Raport z badania przedsiębiorczości - 2011

Zobacz
GEM Polska. Raport z badania przedsiębiorczości - 2013

Raport

GEM Polska. Raport z badania przedsiębiorczości - 2013

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok

+

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok