Rynek usług edukacyjnych w Polsce – zmiana w podejściu do sprzedaży wiedzy

Rynek usług edukacyjnych w Polsce – zmiana w podejściu do sprzedaży wiedzy

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza na konferencję poświęconą rynkowi usług rozwojowych. Spotkanie odbędzie się 7 października br. w MsMermaid - Conference Center at The Tides w Warszawie przy ul. Wioślarskiej 8.

Baza Usług Rozwojowych

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza zawierająca oferty usług rozwojowych świadczonych w rozmaitych formach (m.in. szkoleń, kursów zawodowych, doradztwa, studiów podyplomowych, mentoringu), dzięki którym przedsiębiorcy, ich pracownicy oraz osoby prywatne mogą rozwijać swoje kompetencje oraz realizować zamierzone cele edukacyjne i biznesowe.

Baza Usług Rozwojowych

To już kolejna konferencja organizowana przez PARP poświęcona rynkowi usług rozwojowych. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będą zmiany w podejściu do sprzedaży wiedzy. Nasi eksperci powiedzą m.in.:

  • o aktualnościach Bazy Usług Rozwojowych,
  • jakie są trendy na rynku usług rozwojowych,
  • jak budować wyróżniającą się markę osobistą,
  • jak sprzedawać usługi rozwojowe,
  • jak stworzyć historię, która sprzeda Twój produkt, czyli storytelling.

Program konferencji

Rynek usług edukacyjnych w Polsce – zmiana w podejściu do sprzedaży wiedzy

7 października br., MsMermaid - Conference Center at The Tides
(ul. Wioślarska 8, Warszawa)

09:30-10:00

Rejestracja (Kawa powitalna)

10:00-10:10

Powitanie uczestników i otwarcie konferencji

Adam Banaszak
Zastępca Prezesa, PARP

10:10-10:40

Aktualności Bazy Usług Rozwojowych

Aleksandra Berg-Koza
Kierownik Sekcji Obsługi Klienta Bazy Usług Rozwojowych, Departament Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach, PARP

10:40-11:30

Zmiana czy rewolucja – przyszłość rynku usług rozwojowych

Podczas spotkania omówimy:

  • Nowy paradygmat uczenia się - praktyczne zastosowanie
  • Neuronauka a uczenie się - aktualna wiedza o uczeniu się mózgu.
  • Design thinking w projektowaniu usług rozwojowych.
  • Techniki zorientowane na uczących się.
  • Techniki wspomagające transfer efektów uczenia się do praktyki.
  • Jak działa microlearning.
  • Jak działa blended learning.

Piotr Piasecki
Ekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener

11:30-11:50

Przerwa kawowa

11:50-12:40

Jak zbudować wyróżniającą się markę w świecie, który widział już wszystko

Podczas spotkania dowiesz się:

  • Jaką marką jesteś? Czy każdy posiada markę osobistą?
  • Efekty, które da Ci dobrze przygotowana strategia marki osobistej.
  • Czym jest marka osobista trenera, coacha i jak ją budować?
  • Online czy offline? Czy te światy można oddzielić?
  • Najczęstsze błędy, których możesz uniknąć podczas budowania marki osobistej.
  • Zaplanuj i działaj! Podstawowe kroki budowania marki osobistej, które możesz wdrożyć już dziś.

Joanna Cieślak-Ospalska
Trener i konsultant ds. public relations, marketingu internetowego oraz budowania marek osobistych

12:40–13:30

Zawsze sprzedajesz. Jak to robisz?

Podczas spotkania dowiesz się jakie są:

  • Trendy w sprzedaży w ogóle - case study.
  • Rankingi, statystyki, raporty – czyli o rynku rozwojowym i ile jest on warty.
  • Potrzeby rynku i poszukiwanie innowacji w szkoleniowych.
  • Sprzedaż usług rozwojowych na rynku szkoleń otwartych.
  • Jak korporacje kupują usługi rozwojowe i czego oczekują.
  • Dlaczego trenerzy i konsultanci sprzedają lepiej niż klasyczni handlowcy – przypadek dużych firm konsultingowo-szkoleniowych.
  • Sprzedaż usług rozwojowych wspartych dotacjami.

Krzysztof Prystupa
Trener, mentor, właściciel firmy szkoleniowej ViaMowa

13:30-14:20

Przerwa obiadowa

14:20-15:10

Storytelling – jak stworzyć historię, która sprzeda Twój produkt?

Podczas spotkania dowiesz się:

  • Jak konstruować wciągające historie o twojej marce w modelu Bohater – Przeszkoda – Rozwiązanie.
  • Jak wykorzystać fakt, iż nie kupujemy produktów i usług dla ich cech funkcjonalnych – opowieści motorem napędowym współczesnego marketingu.
  • Jak uruchomić emocje podczas opowiadania historii.
  • Jak kanały marketingowe wpisują się w marketing opowieści.
  • Skąd czerpać pomysły na firmowe story.

Sylwia Dębowska-Lenart
Mentor marketingu, trener, właścicielka agencji kreatywnej Lenart Interactive

15:10-16:10

Dyskusja i podsumowanie

Dyskusja z uczestnikami konferencji i prelegentami poruszająca kwestie:

  • W jakim kierunku zmierza rynek szkoleniowy?
  • Najlepsze praktyki i doświadczenia rynku szkoleniowego
  • W jakim kierunku rozwijać swoje kompetencje aby być atrakcyjnym na rynku?

Tomasz Radkiewicz
Trener, konsultant

Prelegenci

Piotr Piasecki

Ekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener

Joanna Cieślak-Ospalska

Trener i konsultant ds. public relations, marketingu internetowego oraz budowania marek osobistych

Krzysztof Prystupa

Właściciel firmy szkoleniowej ViaMowa

Sylwia Dębowska-Lenart

Mentor marketingu, trener, właścicielka agencji kreatywnej Lenart Interactive

Tomasz Radkiewicz

Trener Konsultant

Joanna Matuszewicz-Pawłowska

Trener Biznesu / Rysowniczka biznesowa w Personel System

Lokalizacja

Organizatorzy

Zarejestruj się na konferencję

Udział w konferencji jest bezpłatny