Identyfikacja PARP
Sprawdź na jakich zasadach możesz korzystać z wizualizacji Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Zasady korzystania z elementów wizualizacji PARP
- Wykorzystywanie logo PARP lub innych elementów wizualizacji PARP przez inne podmioty, w tym Beneficjentów/Partnerów może mieć miejsce wyłącznie na podstawie pisemnej zgody PARP lub na podstawie odrębnych umów.
- Wszystkie materiały, w których wykorzystane zostaje logo PARP lub inne elementy wizualizacji PARP podlegają akceptacji Agencji.
- Korzystanie z logotypu PARP lub innych elementów wizualizacji PARP nie może być sprzeczne z interesem publicznym i nie może mieć na celu wprowadzenie w błąd odbiorców w szczególności, co do charakteru, przeznaczenia, jakości, właściwości lub pochodzenia towarów lub usług świadczonych przez PARP.
- W celu zachowania spójnej identyfikacji wizualnej, sugerujemy, aby Beneficjenci/Partnerzy przy realizacji wspólnych projektów stosowali kolorystykę spójną z wizualizacją PARP.
-
Zasady wykorzystania loga PARP 20 lat
-
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 20 lat, wersja polska i angielska
-
PARP Grupa PFR
-
PARP PFR Group
-
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Polish Agency for Enterprise Development
-
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Grupa PFR
-
Polish Agency for Enterprise Development PFR Group