Czas na Targi
Autor: Agnieszka Bartczak

Aby znaleźć nowych klientów czy też dystrybutorów naszych towarów i usług poza granicami kraju, należy się im po kazać i dać poznać. W tym procesie nieocenioną pomocą są właśnie targi. Obecność na targach jest też świetną okazją do poznania oferty konkurencji, poznanie upodobań odbiorców zagranicznych tak, by można było swoje propozycje dopasować do tamtejszych potrzeb. Uczestnictwo w targach pozytywnie wzmacnia istniejące już kontakty, pozwala na skuteczną i bezpośrednią wymianę wiedzy między wystawcą a potencjalnym kupcem. Niniejszy poradnik ma na celu stworzenie bazy 100 najpopularniejszych imprez targowych świata, opartych o branże z inteligentnych specjalizacji polski Wschodniej.


Spis treści

1. Czas na Targi - kilka porad eksperckich
2. 100 najważniejszych imprez targowych świata

  • Branża spożywcza
  • Zdrowie i uroda
  • Przemysł i Technologie
  • Produkty ekologiczne
  • Turystyka i Hotelarstwo
  • Dom i wnętrze
  • Rolnictwo i Leśnictwo
  • Targi wielobranżowe
  • Podsumowanie
Rok wydania: 2016 ISBN: Rodzaj: Poradnik
Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Tematyka: Internacjonalizacja
Data publikacji: 09.12.2016 13:42 Data wytworzenia: 09.12.2016 13:42 Data modyfikacji: 19.01.2017 13:43
Modyfikujący: Paweł Skowera Udostępniający: Paweł Skowera Autor dokumentu: Paweł Skowera