Pomiń nawigację

Badanie uczestników projektu „Firmy rodzinne"

Rodzaj publikacji: Ewaluacja

Rok wydania: 2011

Język: PL

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Publikacja z cyklu "Ewaluacja on-going Działań 2.1, 2.2 PO KL – edycje I-XX". Badanie prowadzone jest cyklicznie od 2009 r. Wyniki badania pozwalają na obserwację wybranych wskaźników programowych (w tym wskaźników miękkich dla projektów systemowych wdrażanych przez PARP). Znajdują także zastosowanie w procesach programowania oraz debacie publicznej związanej z badanym obszarem.

Spis treści

Informacje o badaniu
Informacje o respondentach
Udział w szkoleniu –motywy, źródła, ocena
Efekty udziału w szkoleniach
Doświadczenia i plany szkoleniowe

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Raport z II edycji badań, sektor turystki, BKL

Raport

Raport z II edycji badań, sektor turystki, BKL

Zobacz
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z II edycji badań

Raport

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z II edycji badań

Zobacz
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Wybrane wyniki z II edycji badań

Raport

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Wybrane wyniki z II edycji badań

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

Cel dofinansowania
Dla kogo
Nie wiesz do której kategorii należysz?
Kwota wsparcia (w zł)
Etapy rozwoju firmy
Program
  • Fundusze na lata 2021-2027
  • Fundusze na lata 2014-2020
Status ogłoszenia
Szukaj po frazie
Wybrane filtry
Znaleziono: ... wyników