Pomiń nawigację

Autorzy: Maciej Gajewski, Jan Szczucki, Robert Kubajek, Jerzy Drążkiewicz, Eliza Misiecka, Edyta Koped

Ocena mechanizmów komplementarności w zakresie promocji Polski Wschodniej

Rodzaj publikacji: Ewaluacja

Rok wydania: 2011

Język: PL

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Ocena mechanizmów komplementarności w zakresie promocji Polski Wschodniej objęło swoim zakresem Poddziałanie I.4.1 Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej (PO RPW) Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej oraz Działanie V.1 PO RPW Promowanie zrównoważonego rozwoju turystyki. Celem badania była ocena istniejących mechanizmów służących zapewnianiu komplementarności, związanych z wdrażaniem ww. działań oraz zaproponowanie ewentualnego sposobu usprawnienia tych mechanizmów lub też ewentualnych dodatkowych mechanizmów zapewniania komplementarności z innymi przedsięwzięciami o charakterze promocyjnym realizowanymi aktualnie lub przewidzianymi do realizacji w ramach PO RPW. 

Spis treści

1. Wprowadzenie
2. Koncepcja i metodologia badania
3. Charakterystyka działało promocyjnych realizowanych w odniesieniu do obszaru Polski Wschodniej
4. Ocena komplementarności działania w zakresie promocji obszaru Polski Wschodniej
5. Charakterystyka mechanizmów służących zapewnieniu komplementarności działań promocyjnych oraz ocena ich funkcjonowania
6. Odpowiedzi na pytania badawcze
7. Wnioski i wskazania

Inne publikacje, które mogą Cię zainteresować

Raport z II edycji badań, sektor turystki, BKL

Raport

Raport z II edycji badań, sektor turystki, BKL

Zobacz
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z II edycji badań

Raport

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Raport z II edycji badań

Zobacz
Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Wybrane wyniki z II edycji badań

Raport

Branżowy Bilans Kapitału Ludzkiego II w sektorze komunikacji marketingowej. Wybrane wyniki z II edycji badań

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

Cel dofinansowania
Dla kogo
Nie wiesz do której kategorii należysz?
Kwota wsparcia (w zł)
Etapy rozwoju firmy
Program
  • Fundusze na lata 2021-2027
  • Fundusze na lata 2014-2020
Status ogłoszenia
Szukaj po frazie
Wybrane filtry
Znaleziono: ... wyników