7 lutego 2022 r.

Badanie satysfakcji Infolinii PARP

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu i przekazania nam swojej opinii nt. Infolinii PARP.

Dostosowywanie pracy Infolinii PARP do potrzeb i wymagań osób korzystających z jej usług jest procesem ciągłym. Prawidłowa, zrozumiała i merytoryczna komunikacja wymaga odpowiednich standardów obsługi. Dlatego w lutym 2022 r. kolejny raz rozpoczęliśmy systematyczne badanie satysfakcji Klienta korzystającego z Infolinii.

Agencja badawcza PBS Sp z.o.o na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie kontaktować się telefonicznie z Klientami, którzy kierowali zapytania na Infolinię PARP każdym kanałem kontaktu (telefonicznym i elektronicznym), w celu wyrażenia zgody i wzięcia udziału w badaniu oceny Infolinii PARP. Ankieter zada kilka pytań, które będą dotyczyć m. in. oceny poziomu zadowolenia z usług świadczonych na Infolinii, treści otrzymanej odpowiedzi, czasu oczekiwania czy zadowolenia z obsługi przez konsultanta.

Do przeprowadzenia ankiet, niezbędne jest podanie numeru telefonu przez Klienta Infolinii PARP. Dlatego tak ważne jest w kontakcie z Infolinią pozostawienie numeru telefonu, również przy kontakcie poprzez mail, formularz kontaktowy czy chat. Zebrane podczas ankiet dane pozwolą zweryfikować, jaki jest stopień zadowolenia z obsługi na Infolinii PARP oraz jakie elementy można usprawnić, aby podnieść standardy obsługi Klienta.

Każda opinia jest dla nas ważna.

Zapraszamy do podzielenia się swoją oceną.


Opublikowano: 07.02.2022 15:00
Poprawiono: 07.02.2022 14:01
Modyfikujący: dawid_cybulski
Udostępniający: dawid_cybulski
Autor dokumentów: