Nowoczesne kanały komunikacji z klientem w e-biznesie

Seria: Wspieramy e-biznes

Rodzaj publikacji: Poradnik

Rok wydania: 2012

Język: PL

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Coraz bardziej konkurencyjny e-biznes jest zmuszony obecnie do walki o uwagę swoich potencjalnych klientów. Nieaktualna strona internetowa, zaprojektowana bez znajomości reguł usability, brak aktywności na portalach społecznościowych czy wreszcie komunikacja ograniczona jedynie do pop-upów na pewno nie przyniesie sukcesu na rynku. Celem tego e-booka jest uświadomienie prowadzącym e-biznes roli, jaką odgrywa właściwa komunikacja z klientem.

Spis treści

1. Wprowadzenie
2. Kanały komunikacji z klientem w e-biznesie
3. Jak skutecznie przyciągnąć klienta wykorzystując narzędzia on-line
3.1. Dajmy znać światu, kim jesteśmy
3.2. Prostota i zwięzłość to klucz do sukcesu
3.3. Pamiętajmy, że profesjonalny to nie koniecznie formalny
3.4. Czasami lepiej korzystać z usług profesjonalistów
3.5. Zamiast przekazu – dzielenie się informacją
4. Idea „multi-screen marketing”
5. Jak internet zmienił komunikację pomiędzy firmą a jej klientami?
5.1. Marketing w wyszukiwarkach
5.2. Portale społecznościowe
5.3. Komunikacja wideo
5.4. Marketing mobilny
6. Komunikacja online jako doskonałe narzędzie do pozyskiwania i wykorzystywania wiedzy klientów
7. Lokalizacja jako narzędzie komunikacji
8. Podsumowanie
9. Słownik

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

Facebook jako narzędzie dla e-marketerów

Poradnik

Facebook jako narzędzie dla e-marketerów

Zobacz
Kiedy inwestycja w marketing e-usług się opłaca

Poradnik

Kiedy inwestycja w marketing e-usług się opłaca

Zobacz
Podstawy User Experience w projektowaniu stron WWW

Poradnik

Podstawy User Experience w projektowaniu stron WWW

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

+

Wyszukiwarka dofinansowań