Pomiń nawigację

English language version

Przewodnik po sukcesach polskich firm

Zobacz jak rozwinęły się dzięki Funduszom Europejskim i Norweskim

Filtruj

Cel

Program
Wartość projektu
  • 0
  • 50 tys.
  • 200 tys.
  • 500 tys.
  • 1 mln
  • powyżej 1 mln

Projekty dofinansowane

Wzór na konkurencję - II etap: Wdrożenie strategii wzorniczej  Pokaż wszystkie sukcesy

Wdrożenie strategii wzorniczej w firmie Kompol Sp. z o.o.

Firma Kompol została założona w 1989 roku. Jej główna działalność opiera się na produkcji i dystrybucji opakowań z tworzyw sztucznych i papierowych. Zaopatruje ogólnopolskie sieci handlowe i drogerie. Celem projektu było wzmocnienie konkurencyjności firmy poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem. Realizacja projektu była odpowiedzią na przeprowadzoną analiz...

Wprowadzenie innowacji poprzez wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej Biomaxima S.A.

BioMaxima S.A. jest notowanym na NewConnect polskim producentem podłoży mikrobiologicznych, testów, odczynników oraz sprzętu do diagnostyki in vitro. Firma jest znaczącym partnerem dla wielu klientów z rynku medycyny laboratoryjnej, weterynaryjnej oraz przemysłowej w Polsce i za granicą. BioMaxima posiada również własne Centrum Badawczo-Rozwojowe, co pozwala na opracowywanie nowych produktów dosto...

Wdrożenie działań strategii wzorniczej elementem budowy pozycji konkurencyjnej firmy Masterprofi na rynku odkurzaczy przemysłowych

Firma „MASTERPROFI” powstała w 2003 roku. Specjalizuje się w produkcji odkurzaczy i akcesoriów, których odbiorcami są krajowe i zagraniczne firmy. Kadra spółki w ostatnich latach wdrożyła kilka innowacyjnych projektów, których efektem było wprowadzenie na rynek 14 modeli nowoczesnych odkurzaczy. Celem projektu było zwiększenie pozycji konkurencyjnej firmy Masterprofi na rynku producentów odkurzac...

Wzrost pozycji konkurencyjnej TOBO Datczuk Spółka Jawna dzięki wdrożeniu zaleceń strategii wzorniczej

Projekt miał na celu wdrożenie zaleceń strategii wzorniczej opracowanej w ramach I etapu konkursu. Wnioskodawca wdrożył rekomendacje, które miały na celu podniesienie konkurencyjności firmy oraz wytworzenie nowych wartości produktowych. W ramach projektu zrealizowano następujące działania:   wprowadzenie na rynek innowacji produktowej (linia mebli niestygmatyzujących specjalnego przeznaczenia ...

Zwiększenie potencjału przedsiębiorstwa FLEXODRUK poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

Projekt polegał na realizacji założeń wynikających z przeprowadzonego w I etapie audytu i opracowanej na jego podstawie strategii wzorniczej. Poprzez wykorzystanie procesu projektowania wzorniczego, wdrożona została innowacja produktowa. Objęła ona zakup i montaż nowych, nieużywanych maszyn oraz urządzeń, które będą tworzyć układ technologiczny przeznaczony do wprowadzenia innowacji produktowej op...

Wzrost konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstwa PL Sp. z o.o. poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

Celem projektu było zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa w branży oświetleniowej ze szczególnym uwzględnieniem segmentu oświetlenia biurowego. Zaplanowano wprowadzenie na rynek nowej marki, opracowano jej niepowtarzalną identyfikację wizualną, przygotowana została również strategia skutecznej komunikacji oraz responsywna strona internetowa. Dzięki współpracy z zewnętrznymi podmiotami dora...

Wzrost konkurencyjności firmy Agropart w wyniku wdrożenia strategii wzorniczej.

W wyniku realizacji projektu wdrożono nowe dwie linie produkcyjne:   Linia produkcyjna dla przemysłu sygnowana marką GRAN-SYSTEM, w której skład wchodzą: silosy modułowe (wewnętrzne), kosze zasypowe, przenośniki ślimakowe, akcesoria dodatkowe: uchwyty do mocowania przenośników ślimakowych, rozdzielacz do przenośnika ślimakowego.        II. Linia do przechowywania zboża/pasz oraz prod...

Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa DREWMAX dzięki wdrożeniu rekomendacji Strategii Wzorniczej

Działalność firmy Drewmax to przede wszystkim produkcja mebli kuchennych oraz obsługa stolarzy i studio mebli kuchennych w zakresie dostawy płyt i akcesoriów meblowych. Przedmiotem projektu było wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej będącej efektem przeprowadzenia w firmie audytu wzorniczego w ramach etapu I działania1.4. W wyniku wdrożenia strategii wzorniczej w firmie powstała ...

Wdrożenie innowacji produktowych w przedsiębiorstwie Kinesis- komora Duo Dry Jet oraz Stół Osteo 5

Firma Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta powstała w 2001 roku i od tego czasu niezmiennie działa w branży produktów do rehabilitacji. Nieustannie wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania wspomagające prace fizjoterapeutów. Firma realizuje indywidualne zamówienia, jak i kompleksowo zaopatruje gabinety rehabilitacji, szpitale, salony kosmetyczne, ośrodki wypoczynkowe oraz domy pomocy społecznej...

Wprowadzenie na rynek innowacji produktowych Firmy PPHU DZIECKO Rita Suchocka poprzez wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej

Główna działalność Bellamy Rita Suchocka opiera się na projektowaniu oraz produkcji mebli dla dzieci pod marką Bellamy. Przedmiotem projektu było zaprojektowanie oraz wdrożenie do produkcji linii mebli dziecięcych Bellamy Great to Create. Nową linię cechuje wysoka jakość zarówno pod względem ich zaprojektowania, jak również z powodu zastosowanych materiałów oraz wykończenia. 90 % zachowanie poł...

Wprowadzenie na rynek innowacji przez Firmę Produkcyjno - Usługowo - Handlową KOBEX Stanisław Rembisz F.P.U.H.

Firma Produkcyjno – Usługowo - Handlowa KOBEX Stanisław Rembisz specjalizuje się w projektowaniu i prefabrykacji konstrukcji stalowych. Przedsiębiorstwo zrealizowało już blisko 2500 projektów budynków w konstrukcji stalowej oraz wykonała ponad 2000 obiektów - są to głównie hale magazynowe, produkcyjne, magazynowo -produkcyjne oraz handlowo-usługowe. Firma buduje również centra logistyczne, budynki...

Wdrożenie zaleceń strategii wzorniczej w Ecoline

Firma Ecoline ma już ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i budowania linii lakierniczych do malowania proszkowego dla różnych branż. Celem projektu była realizacja działań obejmujących całość zaleceń zawartych w opracowanej strategii wzorniczej. Działania dotyczyły zmian organizacyjnych w firmie, kształtowania wizerunku marki Ecoline oraz wprowadzenia na rynek nowych lub znaczą...

Wzmocnienie konkurencyjności firmy Vissavi dzięki wdrożeniu strategii wzorniczej

W ramach projektu firma wdrożyła następujące działania, stanowiące rekomendacje opracowanej w etapie I strategii wzorniczej: 1. Innowacja produktowa - Kolekcja Smart Casual (żakiet, bluzka, spodnie, sukienka):  Fasony pasujące na różne sylwetki, Wykonana z tkaniny bambusowej zapewniającej zwiększoną oddychalność skóry i właściwą wentylację, Tkanina bambusowa charakteryzuje się zwiększoną odp...

Wdrożenie strategii wzorniczej kluczowym elementem rozwoju Zakładu Ślusarsko-Kotlarskiego KAMEN

Zakład Ślusarsko-Kotlarski „KAMEN” Janusz Kamenczak od ponad 30 lat jest producentem stalowych kotłów centralnego ogrzewania. Projekt jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój branży kotlarskiej i wzrost konkurencyjności wewnątrz niej, a wynikający ze zmian w zakresie ekologiczności, ochrony środowiska oraz stale zwiększających się wymagań produktowych kontrahentów. Działania projektowe związane były ...