Pomiń nawigację

English language version

Przewodnik po sukcesach polskich firm

Zobacz jak rozwinęły się dzięki Funduszom Europejskim i Norweskim

Filtruj

Cel
Program
Wartość projektu
  • 0
  • 50 tys.
  • 200 tys.
  • 500 tys.
  • 1 mln
  • powyżej 1 mln

Projekty dofinansowane

Wzór na konkurencję - II etap: Wdrożenie strategii wzorniczej  Pokaż wszystkie sukcesy

Wzrost pozycji konkurencyjnej TOBO Datczuk Spółka Jawna dzięki wdrożeniu zaleceń strategii wzorniczej

Projekt miał na celu wdrożenie zaleceń strategii wzorniczej opracowanej w ramach I etapu konkursu. Wnioskodawca wdrożył rekomendacje, które miały na celu podniesienie konkurencyjności firmy oraz wytworzenie nowych wartości produktowych. W ramach projektu zrealizowano następujące działania:   wprowadzenie na rynek innowacji produktowej (linia mebli niestygmatyzujących specjalnego przeznaczenia ...

Wprowadzenie innowacji poprzez wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej Biomaxima S.A.

BioMaxima S.A. jest notowanym na NewConnect polskim producentem podłoży mikrobiologicznych, testów, odczynników oraz sprzętu do diagnostyki in vitro. Firma jest znaczącym partnerem dla wielu klientów z rynku medycyny laboratoryjnej, weterynaryjnej oraz przemysłowej w Polsce i za granicą. BioMaxima posiada również własne Centrum Badawczo-Rozwojowe, co pozwala na opracowywanie nowych produktów dosto...

Wdrożenie zaleceń strategii wzorniczej w Ecoline

Firma Ecoline ma już ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i budowania linii lakierniczych do malowania proszkowego dla różnych branż. Celem projektu była realizacja działań obejmujących całość zaleceń zawartych w opracowanej strategii wzorniczej. Działania dotyczyły zmian organizacyjnych w firmie, kształtowania wizerunku marki Ecoline oraz wprowadzenia na rynek nowych lub znaczą...

Wzrost konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstwa PL Sp. z o.o. poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

Celem projektu było zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa w branży oświetleniowej ze szczególnym uwzględnieniem segmentu oświetlenia biurowego. Zaplanowano wprowadzenie na rynek nowej marki, opracowano jej niepowtarzalną identyfikację wizualną, przygotowana została również strategia skutecznej komunikacji oraz responsywna strona internetowa. Dzięki współpracy z zewnętrznymi podmiotami dora...

Wdrożenie działań strategii wzorniczej elementem budowy pozycji konkurencyjnej firmy Masterprofi na rynku odkurzaczy przemysłowych

Firma „MASTERPROFI” powstała w 2003 roku. Specjalizuje się w produkcji odkurzaczy i akcesoriów, których odbiorcami są krajowe i zagraniczne firmy. Kadra spółki w ostatnich latach wdrożyła kilka innowacyjnych projektów, których efektem było wprowadzenie na rynek 14 modeli nowoczesnych odkurzaczy. Celem projektu było zwiększenie pozycji konkurencyjnej firmy Masterprofi na rynku producentów odkurzac...